ナスがまま

英語勉強記録

lesson13(n_9) 予習(How was your weekend?)

土曜日、娘の誕生日のためにバルーンショップに行きました。 今週の水曜日で1歳になります。

On Saturday, we went to balloon shop for my daughter' birthday.

She will be one year old on Wednesday this week.

 

ピンクの大きな風船と数字の1の形をした風船を買いました。

I bought some big, pink ballons and a balloon shaped like the number 1.

 

部屋の飾り付けをして、赤ちゃんでも食べられるヨーグルトケーキを作る予定です。

I'm gonna hang up ballons and other decoration the night before and make a yogurt cake that babies can eat on that day.

gonna:going to
wanna:want to

 

I'm so excited! It's first birthday for my daughter so we hope she enjoy.

楽しみです!娘にとって初めての誕生日だし楽しんでほしい。

 

On Sunday, I got up early and study English. I have to take a versant test once a month. so I took the test in the morning.

日曜日は、朝早く起きて英語の勉強をしました。月に一回のVersantテストを受けました。

 

I could speak a bit better than last month. I appriciate you!

前より少しだけ話すことができました、あなたのおかげです!